انتخاب کارفرمای مناسب و افزایش درآمد معماری

برای به دست آوردن سود مناسب از حرفه معماری مهمترین نکته انتخاب کارفرمای مناسب است .

اجازه بدهید این موضوع را با یک داستان کوتاه تشریح کنم :

یک روز در باشگاه با فردی مواجه شدم که ظاهر عجیبی داشت و یک ساک کاغذی در دست داشت.

نمی توانستم چشم ازین ساک کاغذی بردارم که به صورت دستی ساخته شده بود.

ابتدا در ذهن خود فکر می کردم که این یک راهکار صنعتی و خلاقانه است. بنابراین از او پرسیدم : به نظر کیف جالبی میاد. اگر باران بگیرد چکار می کنی؟

 

 

کارفرمای بد

کارفرمای بد

 

او خیلی راحت پاسخ داد : یک کیف کاغذی دیگر می سازم!

 

این فرد برای خرید ساک دستی باشگاه هزینه نمی کند. از نظر کاربردی درست است، هر کس روش خاص خودش را دارد.

اما زمانی که این فرد وسایل باشگاه خود و لباسهای خود را از کیفش خارج می کرد ،

متاسفانه من با خودم فکر می کردم که شاید این لباسها را هم نخریده یا از دوستش قرض گرفته است!

 

 

قانون ۸۰ / ۲۰ در بازاریابی معماری و انتخاب کارفرمای مناسب

کارفرمای مناسب چه کسی ست ؟

۲۰ درصد کارفرماهای شما ، ۸۰ درصد از سود شما را تامین می کنند و اگر فروشنده ساک ورزشی باشید ، مثال بالا نمی تواند از مشتری های شما باشد!

در هر بازاری ، برای افراد بی پول محصولاتی وجود دارد. اما شما باید ۲۰ درصد کارفرمای پولساز را هدف قرار دهید.

افرادی که واقعا قصد دارند محصولات شما را خریداری کنند یا از خدمات شما استفاده کنند و ارزش آن را نیز درک می کنند.

برای اینکه از استراتژی بازاریابی ۲۰- ۸۰ در زمینه بازاریابی معماری استفاده کنید باید ۲۰ درصد کارفرمای پولساز را شناسایی کنید ،

۸۰ درصد کارفرمای دیگر را شناسایی کنید و افرادی را – که به دنبال کیف های کاغذی هستند – که می خواهند از همه هزینه ها فرار کنند بشناسید.

 

انتخاب کارفرمای مناسب

انتخاب کارفرمای مناسب

 

برای من ۲۰ درصد کارفرمای مناسب به این شکل تعریف می شوند : افراد موفق ، افرادی که سریع تصمیم میگیرند ،

افرادی که از دیگران مشورت می گیرند ، و افرادی که با صرف هزینه برای به دست آوردن کیفیت خوب مشکلی ندارند.

 

۸۰ درصد باقیمانده شکاک و واکنش پذیر هستند.

برای من فردی که به دنبال ساک دستی کاغذی است – کارفرمای بد –

فردی است که پول ندارد و فکر می کند درباره بازاریابی معماری همه چیز می داند.

از نزدیک شدن به این فرد در حوزه کاری خود اجتناب کنید . همچنین از نزدیک شدن به ۸۰ درصد باقیمانده پرهیز کنید.

هدف شما جذب ۲۰ درصد کارفرمای پولساز از طریق پروسه ای جذاب است.

 

دانلود محصول آموزشی “چگونه کارفرمای پولساز را شناسایی کنیم”

 

این مطلب را با دوستان معمار خود به اشتراک بگذارید

دکمه اشتراک گذاری تلگرام

 

24 ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را ثبت کنید

لطفا نام خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید. لطفا پیغام خود را وارد کنید.