×

افزایش درآمد رشته معماری از طریق ایجاد بیزینس پولساز

بیزینس معماری, معماری 22 مهر 1395

افزایش درآمد رشته معماری

شاید بسیاری از شما به دنبال راهکارهایی برای افزایش درآمد رشته معماری باشید!

برای افزایش درآمد رشته معماری باید به معماری به عنوان یک بیزینس نگاه کنید!

آیا معماری درآمد زا است؟ یا نه ؟

آیا یک معمار خوب بیزینس خوبی را مدیریت می کند؟

  • به عنوان معمار به خوبی طراحی کنید
  • دیگران طرح شما را می بینند
  • پیشرفت می کنید!

 

فرمولی است که معمولا باید کار کند! اما همیشه کار نمی کند!

 

نکته در قسمت دوم فرمول نهفته است.

دیگران چگونه اثر شما را می بینند؟ بازاریابی

 

 

درآمد رشته معماری

درآمد رشته معماری

 

 

 

حتی معماران بسیار موفق و ستاره ها! یک تیم بازاریابی در کنار خود دارند. که آثار آنها را به جهان معرفی می کند.

چه بخواهید در یک مجله معماری جهانی مطرح شوید. چه بخواهید مالکین ساختمان های محلی آثار شما را ببینند. بدون بازاریابی به هدف خود نخواهید رسید.

بازاریابی فعالیت ارتقا و فروش محصولات و خدمات است.

 

مراحل اصلی بازاریابی برای معماری درآمد زا و افزایش درآمد رشته معماری چیست؟

 

مرحله اول

اولا شما باید بازار هدف خود را بشناسید. چه نوع طرحی انجام می دهید؟

بودجه کارفرمای شما در چه رینجی قرار دارد؟ کارفرمای شما چه کسی است؟

شغل اکثر کارفرماهای شما چیست؟ شما باید تا حد امکان بیشترین اطلاعات را درباره بازار هدف خود داشته باشید.

نترسید! تعریف بازار هدف شما را محدود نمی کند.

فقط به شما اجازه می دهد که بیشتر بودجه بازاریابی خود را به صورت متمرکزتر هزینه کنید. و تلاش شما سودبخش تر باشد.

 

مرحله دوم

بعد از تعریف بازار هدف ، مرحله بعدی تعریف استراتژی بازاریابی است.

چگونه به بهترین شکل بازار هدف خود را تحت تاثیر قرار دهید؟ آیا باید در روزنامه ها و مجلات یا صفحات آنلاین آگهی انتشار دهید؟

ایا باید آثار خود را در نشریات جهانی منتشر کنید؟

آیا باید در شبکه های ، شرکت کنید؟

آیا باید تمرکز خود را روی توییتر، فیسبوک و سایر شبکه های اجتماعی قرار دهید؟

چه استراتژی باعث می شود تا به عنوان یک معمار خوب بهتر شناخته شود؟

تاکنون شما یک بازار هدف و یک استراتژی بازاریابی دارید.

 

مرحله سوم

مرحله بعد اجرا کردن است. بر اساس استراتژی خود هدف گذاری کنید و یک طرح بازاریابی ترسیم کنید.

قصد دارید چه کارهایی را انجام دهید؟ و در چه زمانی؟

بازاریابی :  این یک کلمه کثیف نیست. آن را امتحان کنید و رشد بیزینس خود را مشاهده کنید.

 

اگر این این مطلب برای شما مفید بوده است… لطفا با فشردن دکمه زیر آن را در شبکه های اجتماعی منتشر کنید… تا افراد بیشتری شانس دیدن آن را داشته باشند.

 

[teleShare]

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *