×

بزرگترین معمار دنیا چه کسی است؟! و چگونه یک معمار استار شوید!

بیزینس معماری, شهرسازی, معماری 12 آذر 1395

بزرگترین معمار دنیا چه کسی است؟! چگونه در معماری یک ستاره شوید!

بزرگترین معمار دنیا کیست؟!

آیا تاکنون فکر کرده اید که چه استراتژی هایی می تواند به یک معمار کمک کند تا تبدیل به یک ستاره شود؟

 

آیا آنجلینا جولی را در دفتر معماری خود مخفی می کنید؟

قبلا در مورد استراتژی های ده مرحله ای بازاریابی برای دفتر معماری صحبت کرده ایم.

یکی از مراحل مهم در میان ده مرحله استراتژی ایجاد اشانتیون های جذاب برای کارفرما است.

که می تواند یک منبع آموزشی باشد که به مجموعه ای از سوالات افراد پاسخ می دهد.

آیا باید این اشانتیون جذاب را به نحوی مطرح کنید که افراد برای دریافت آن به ایمیل خود وارد شوند؟

حتی اگر اطلاعات بسیار زیاد دیگری در ایمیل آنها وجود دارد؟

اجازه بدهید مسئله را به صورت دیگری بررسی کنیم.

 

 

بزرگترین معمار دنیا دارای یک راز موفقیت است! راز موفقیت استارها چیست؟

اگر آنجلینا جولی کارمند دفتر معماری شما باشد، آیا او را در وبسایت خود نشان می دهید؟

آیا او را در صفحه سوم وبسایت خود مخفی می کنید؟ یا جایی در صفحه اول وبسایت به این موضوع اشاره می کنید؟

کارمند های زیادی ممکن است برای شما کار کنند، اما آنجلینا کسی است که مردم حاضرند بخاطر او به شما پول پرداخت کنند.

بنابراین اشانتیون ارائه شده توسط شما باید تا این حد جذاب باشد.

 

آنجلینا بازیگری است که تیم ویژه خود را دارد، صندلی مخصوص به خود و آرایشگر های ویژه خود را دارد.

اسم او در صفحات اول مجلات است. مسلما سایر بازیگران این ویژگی را ندارند.

اگر یک محصول ساده را معرفی کنید … کارفرما به آن توجهی نخواهد کرد

اگر آنجلینا جولی را در دفتر خود داشته باشید چطور؟

این اتفاق تصادفی نمی افتد!

آنجلینا جولی عکس های خود را به شدت کنترل می کند .

اگر او بیش از حد در دسترس باشد یا بدون آرایش ظاهر شود یا در موقعیت های ضعیف ظاهر شود، مانند دیگران به نظر خواهد رسید.

او طرفدارانی دارد که برای دیدن وی صف می کشند و بنابراین باعث می شوند تا او خاص دیده شود.

 

این مسئله گاهی واقعی و بعضی از اوقات از پیش برنامه ریزی شده است.

آنجلینا جولی در مجلات با افراد مشهور ظاهر می شود

و برخی از اوقات مجلات از او برای این کار دعوت می کنند. اما گاهی اوقات این مسئله نیز بر مبنای استراتژی های روابط عمومی از قبل تعیین شده است.

محصول ویژه شما باید مانند آنجلینا به نظر برسد …

ستاره نمایش یا تغییر دهنده بازی که افراد برای دیدن آن صف می کشند…

 

 

راز موفقیت بزرگترین معمار دنیا

راز موفقیت بزرگترین معمار دنیا

 

چگونه می توانیم محصول خود را به یک ستاره تبدیل کنیم؟

  • می توانید گزارش خود را در صفحه اول نشان دهید.
  • می توانید تصویر کوچکی از آن یا قسمتی از محتوای آن را به نمایش بگذارید.
  • می توانید گزارش خود را مانند یک ستاره نورپردازی کنید.
  • می توانید نظرسنجی داشته باشید که افراد درباره این محصول صحبت کنند.
  • می توانید در شبکه های اجتماعی در مورد این محصول صحبت کنید یا در روزنامه مقاله ای در مورد آن منتشر کنید.
  • می توانید فرد مشهوری را پیدا کنید که درباره آن صحبت کند یا این محصول را گزارش را در دست گرفته و از آن عکسی به انتشار بگذارید.

در مورد این مسئله فکر کنید. اگر آنجلینا یک معمار در دفتر شما باشد، او را در وبسایت خود چگونه معرفی خواهید کرد؟

اگر تمایل دارید تا به ده مرحله بازاریابی برای معماران آشنا شوید ، محصول بازاریابی حرفه ای ، مکانیزم جذب پول و کارفرما ، ویژه معماران را دانلود کنید.

این محصول را با دیگران به اشتراک بگذارید.

 

[teleShare]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *