ایده های بازاریابی معماری : 20 راه برای به دست آوردن کارفرمای بیشتر
برای به دست آوردن کارفرمای بیشتر چه راهکارهایی وجود دارد؟
کارفرما شاهرگ حیاتی یک دفتر معماری است. اگر کارفرمای جدید نداشته باشید ، حتی موفق به پرداخت قبض های دفتر خود نخواهید شد. .
قبل از اینکه یک دفتر معماری داشته باشید، تصور می کنید که کارفرماها به راحتی شما را جستجو می کنند و پیدا می کنند .
و همواره تعداد زیادی کارفرما و پروژه در دست خواهید داشت. اما در واقع اینطور نیست و اگر استراتژی های مناسبی را برای جذب کارفرما به کار نبرید ، همواره در استرس خواهید بود. چون شاید حتی نتوانید هزینه های اولیه دفتر خود را پرداخت کنید.
این مسئله باعث می شود زمان ارزشمندی را که باید صرف خانواده خود کنید از دست بدهید.
اما در واقع نباید با این سیستم کنار بیایید. موفق ترین دفترهای معماری دنیا کانال های بسیاری برای جذب کارفرما دارند. کلید موفقیت در بازاریابی برای معماران این است که کانال ها و روش های زیادی برای ما کار کنند.
هر چقدر از روش های بیشتری برای جذب کارفرما استفاده کنید ، مشتری بیشتری خواهید داشت. و نیازی نیست که منتظر بمانید تا کارفرما به سراغ شما بیاید.
در ادامه برخی از روش های به دست آوردن کارفرمای بیشتر ارائه شده است.
البته این همه روش ها نیست.
ارجاع از همکاران
کارفرماهای قبلی
شبکه سازی
سمینارها و سخنرانی ها
موسسات صنعتی
عضو بودن در شهرداری یا ارگان های شهری
نمایشگاه ها
کنفرانس های صنعتی
نوشتن مقاله یا مجله های محلی
اسپانسر شدن در اتفاقات محلی
ایمیل زدن
تبلیغات کاغذی
نوشتن و تبلیغ در روزنامه ها
بهینه سازی وبسایت شما
تولید محتوا
وبینارها
وبسایت شما
شبکه های اجتماعی
ارائه پروپوزال یا طرح پیشنهادی
استفاده از این روش ها در تحول بیزینس معماری شما بسیار موثر خواهد بود.
آیا از این روش ها تا امروز استفاده کرده اید؟
کدام روش برای شما موثر تر است؟ آیا روشی از لیست بالا جا افتاده است؟ در نظرات بنویسید!
[teleShare]
خیلی خوب بود ممنون
نکات خیلی خوبی رو گفتید