یکی از مهمترین جنبه های حرفه معماری و شهرسازی ، کسب درآمد و پولسازی است.
- آیا از درآمد کنونی خود از حرفه معماری رضایت دارید؟
- آیا تاکنون به معماری به عنوان بیزینس پول ساز نگاه کرده اید ؟
- آیا به طور دائم در حال کار کردن بیش از حد هستید؟
- آیا دستمزد شما بسیار کمتر از سطح توقع شماست؟
- آیا این کارفرما است که طرح شما را کنترل می کند؟
- آیا متود کاری شما کارایی لازم را ندارد؟
- می خواهید چیزی را تغییر دهید، اما نمیدانید چگونه؟!
اگر به ۳ سوال از ۵ سوال بالا جواب ” بله” دادید، ادامه این متن را بخوانید ، چون راه دیگری هم وجود دارد!
بیزینس معماری خود را طراحی کنید
یک معمار کارآفرین شوید
- چه اتفاقی می افتد اگر قادر باشید مدل بیزینسی خود را از ابتدا توسط خودتان ایجاد کنید؟
بدون اینکه مجبور باشید تمام مدت در حال سازش یا مجادله با کارفرما باشید؟
- چه اتفاقی می افتد اگر بتوانید بیزینس خود را به نحوی ایجاد کنید که صرفا به ازای ساعاتی که بر روی یک پروژه کار می کنید دستمزد دریافت نکنید.
بتوانید بر روی مسائل جذاب تر و خلاقانه تری کار کنید!
- چه اتفاقی می افتد اگر بتوانید کارفرمای مناسب را شناسایی کنید و صرفا با او کار کنید؟!
راز موفقیت در بیزینس معماری
چرا برخی از دوستان ما که توانایی آنها در معماری کردن و استعداد آنها کمتر است،
بیزینس معماری موفق تری نسبت به ما دارند؟!
دلیل این مسئله این است که دوستان شما دید بیزینسی بهتری به حرفه معماری دارند.
آنچه درباره معماری نمی دانید
واضح است که مدارس معماری هیچ گونه آموزشی در زمینه بازاریابی به شما نمی دهند.
ما اغلب به یک طرح خوب و زیبا ارزش می دهیم
ولی جنبه های بیزینسی و بازاریابی آن را نادیده می گیریم
و نمی دانیم این طرح چگونه تا مرحله اجرا رسیده است.
برای پر کردن این شکاف موجود ، تیم دانشاپ این مجموعه آموزشی را برای ایجاد ذهن کارآفرین ویژه معماران فراهم کرده است.
یک معمار کارآفرین شوید
در دانشاپ استراتژی هایی را فرا می گیرید
که به شما کمک می کند تا قدرت خود را به عنوان یک معمار به دست آورید!
به عنوان یک معمار شناخته شوید!
به عنوان یک معمار ، که در طراحی همواره دارای ایده های خلاقانه است،
از شبکه های اجتماعی به نحو موثری استفاده کنید.
باید بتوانید بیزینس خود را طراحی کنید.
از طریق استراتژی های برند سازی ، برند ویژه خود را ایجاد کنید.
به بازاریابی برای برند خود بپردازید.
و در کوتاهترین مدت و صرف کمترین زمان بیشترین تعداد کارفرما را به دست بیاورید!
از طریق مذاکره با کارفرما و استراتژی های ویژه بازاریابی و شبکه سازی به یک معمار حرفه ای مستقل تبدیل شوید.
شغل مورد علاقه من با طعم پيتزا پپروني
شغل مورد علاقه من با طعم پيتزا پپروني! شغل مورد علاقه شما چیست؟ كنفسيوس ميگه: شغلي رو انتخاب كن كه […]
چالش های و پتانسیل های معماری در زمان کرونا
چالش های و پتانسیل های معماری در زمان کرونا پتانسیل های معماری در زمان کرونا چیست؟ یا به عبارت دیگر […]
ویدیو کنفرانس حرفه ای و اصول جلسات غیر حضوری (مجازی)
ویدیو کنفرانس حرفه ای و اصول جلسات غیر حضوری (مجازی) ویدیو کنفرانس یا برقراری ارتباط بین افراد از طریق جلسات […]
قالب حرفه ای پاورپوینت معماری و شهرسازی . معرفی و دانلود
قالب پاورپوینت معماری و شهرسازی استفاده از قالب پاورپوینت معماری یا تمپلیت حرفه ای ، نقش زیادی در جذب مخاطبین […]
استراتژی ال سی سی : کسب درآمد از مشاوره در معماری
استراتژی ال سی سی : کسب درآمد از مشاوره معماری کسب درآمد معماری در ایران ، از راه مشاوره معماری […]
چگونه پروژه معماری خود را به چندین برابر قیمت به فروش برسانیم؟
چگونه پروژه معماری خود را به چندین برابر قیمت به فروش برسانیم؟ چرا کارفرماها زمانی که از هزینه پروژه معماری […]
پنج راهکار قطعی برای به دست آوردن سریع کارفرمای معماری
پنج راهکار قطعی برای به دست آوردن سریع کارفرمای معماری شما چه راهکارهایی برای جذب کارفرمای معماری می شناسید؟ بازاریابی […]
15 فعالیت پولساز برای معماران و طراحان
15 فعالیت پولساز برای معماران و طراحان درباره فعالیت های پولساز برای معماران چه می دانید ؟ در دنیای […]
ده راهکار جذب درآمد ده رقمی برای معماران
ده راهکار جذب درآمد ده رقمی برای معماران آیا تا بحال به جذب درآمد بیشتر از حرفه معماری فکر کرده […]
6 راهکار شگفت انگیز برای کسب درآمد منفعل ویژه معماران
6 راه شگفت انگیز برای کسب درآمد منفعل ویژه معماران درآمد منفعل چیست؟ به جای اینکه ساعت های زیادی را […]
شش پروژه معماری که هرگز نباید انجام بدهید
6 پروژه معماری که هرگز نباید انجام بدهید آیا شما حاضرید به هر قیمت یک پروژه معماری را انجام بدهید […]
اکنون درآمد ماهیانه خود را از معماری دو برابر کنید!
معماران و مهندسین ساختمان! اکنون درآمد ماهیانه خود را دو برابر کنید! تعریف دستمزد یا درآمد ماهیانه شما کار راحتی […]
درس های بیزینس معماری برای 25 سال آینده
مهمترین درس های بیزینس معماری که در طول 25 سال حرفه معماری آموختم آیا تاکنون فکر کرده اید که بیزینس […]
راهکار کسب درآمد بیشتر از حرفه معماری در سال 97
مهمترین راهکار کسب درآمد بیشتر از حرفه معماری در سال 97 آیا تاکنون به کسب درآمد بیشتر از حرفه معماری فکر […]
4 راهکار موثر برای جذب کارفرمای جدید
4 راهکار موثر برای جذب کارفرمای جدید و تاثیر گذاری بر کارفرماهای موجود نمیدانم چه حدی […]
بازاريابي براي معماران و جذب استثنايي كارفرما و پروژه
بازاريابي براي معماران و جذب استثنايي كارفرما و پروژه بازاريابي برای معماران مهم تر از سایر رشته هاست. چرا […]
کسب درآمد معماری زیاد از طریق فروش محصول
کسب درآمد معماری زیاد از طریق فروش محصول امروزه در دنیای طراحی تغییرات شگرفی به وجود آمده است، این مسئله […]
بازاریابی ویدیویی برای معماران
بازاریابی ویدیویی برای معماران آیا درباره بازاریابی ویدیویی چیزی شنیده اید ؟ تصور کنید یک جزیره ناشناخته را کشف کرده […]
بیزینس معماری خود را با استفاده از لینکدین متحول کنید!
بیزینس معماری خود را با استفاده از لینکدین متحول کنید! تا چه حد در زمینه استراتژی های برندینگ با شبکه […]
راهکارهای آسان برای بهبود پورتفولیو . ویژه معماران
راهکارهای آسان برای بهبود پورتفولیو در این مطلب ، برخی از پیشنهادات برای ارائه یک پورتفولیو […]
معرفی 18 منبع اطلاعاتی آنلاین ویژه معماران
معرفی 18 منبع اطلاعاتی آنلاین ویژه معماران ترجمه : مُنا تراشی در تحقیقات و پژوهش های حرفه ای […]
ترفندهای استخدام و کاریابی بعد از فارغ التحصیلی معماران
هفت ترفند برای استخدام و کاریابی بعد از فارغ التحصیلی. ویژه معماران استخدام شدن و کاریابی برای شما تا […]
12 گام برای موفقیت در بیزینس معماری
تا چه حد سود مالی در حرفه معماری برای شما مهم است؟
ما معتقدیم که ابتدا سود و سپس هنر اهمیت دارد!
چون اگر سود کافی از حرفه معماری به دست نیاوریم در دراز مدت نمیتوانیم به معماری به عنوان یک شغل بپردازیم.
[teleShare]
اینستاگرام برای معماران
اینستاگرام برای معماران اینستاگرام برای معماران ؟ از سال 2010 که اینستاگرام معرفی شد تاکنون مشهورترین شبکه اجتماعی برای کاربران […]
21 شغلی که می توانید با مدرک معماری دنبال کنید
21 شغلی که می توانید با مدرک مهندسی معماری دنبال کنید گرفتن مدرک مهندسی معماری شاید کمی سخت باشد، اما […]
چگونه به عنوان یک معمار شناخته شویم؟
بسیار شنیده ایم :
مردم تمایل دارند از فردی محصولی را خریداری کنند که او را می شناسند. این راز یک بیزینس معماری موفق است.
او را دوست دارند و به او اعتماد دارند! این حرف شاید به عنوان یک توییت جذاب باشد! ولی واقعا به چه معناست؟
در واقعیت چگونه اینکار را انجام دهیم؟ چگونه می توانیم با افراد بیشتری در ارتباط باشیم و مشهور شویم؟ چگونه می توانیم دوست داشتنی تر باشیم؟ از چه روشی برای جلب اعتماد با افرادی که در جستجوی خدمات هستند استفاده کنیم؟
[teleShare]
کسب پول بیش تر… ویژه دفاتر معماری کوچک
چگونه می توانیم با داشتن یک دفتر معماری کوچک پول بیشتری به دست بیاوریم؟
این کتابچه را مطالعه کنید و شما نیز راهکارهای خود را با ما به اشتراک بگذارید!
دغدغه های مالی برای بیشتر افراد مهم است. چون اگر بتوانیم درآمد مناسبی از حرفه خود کسب کنیم، می توانیم زندگی راحت تری داشته باشیم. تنها روی پروژه هایی که برای ما مناسب تر است کار کنیم.
ما معمارها استحقاق بیشتر ازین را داریم. بنابراین، در راستای تعقیب علائق خود و به دست آوردن موفقیتی که در آرزوی آن هستیم، ده راهکار برای به دست اوردن پول بیشتر را جمع آوری کرده ایم:
[teleShare]
کانسپت پول ساز، پکیج کامل بیزینس معماری
کانسپت پول ساز پکیج کامل بیزینس معماری چگونه کارفرمای مناسب را بیابیم و طرح های خود را به مرحله اجرا […]
بازاریابی وافزایش پروژه های معماری
چگونه میزان پروژه های معماری خود را از طریق بازاریابی افزایش دهیم؟! افزایش کارفرما ها و پروژه های معماری در […]
سرعت انجام پروژه ها را به حداکثر برسانید
سرعت انجام پروژه ها از مسائل اساسی برای هر معمار است. معمار ها هر روز با چالش های کاری زیادی درگیر هستند : مدیریت کارفرما ، پیمانکاران ، سر و کار داشتن با نرم افزارهای مختلف ، قرارداد ها و …
این کتابچه به بررسی راهکارهایی برای افزایش میزان عملکرد شما و کاهش کارهای غیر ضروری پرداخته است.
[teleShare]
چگونه به زبان کارفرما صحبت کنیم؟
تعداد کارفرماهای مناسب را 300 درصد افزایش دهید!!!
- چگونه کارفرمای مورد نظر خود را جذب کنیم؟
- چگونه در ده ثانیه کارفرما را مجذوب طرح خود کنیم؟
این قطعا یک شعار تبلیغاتی نیست. برای رسیدن به موفقیت همیشه باید بهترین راه را انتخاب کنید. و بهترین راه لزوما طولانی ترین راه نیست!
[teleShare]
پنج وبسایت که هر معمار باید بشناسد!
5 وبسایتی که هر معمار باید در زمینه پست پروداکشن بشناسد!
پست پروداکشن و فوتوشاپ مدارک معماری یک کار ضروری برای همه معماران است که معمولا در زمان محدود انجام می شود.
معمولا نیاز به مجموعه ای از وبسایت های مجانی برای تهیه متریال و تکسچر ، درخت و فیگور و … داریم. پنج وبسایت زیر ، شما را از جستجو در زمینه متریال ، بافت ، فیگور های انسانی و … بی نیاز خواهد کرد.
[teleShare]
تحول بیزینس معماری با استراتژی الماس . ویژه معماران
تحول بیزینس معماری با استراتژی الماس آیا آماده هستید تا بیزینس معماری خود را متحول کنید ولی نمی دانید چگونه […]
رازهای همکاری موفقیت آمیز معمار و مهندس سازه
مسئله تعامل و همکاری بین معمار ها و مهندسین سازه از بزرگترین چالش های حرفه ای هر دو قشر است.
این در حالی است که هر دوی این تخصص ها برای به ثمر رسیدن یک طرح خوب ضروری است.
بسیاری از افراد یکی از این دو حرفه را بر دیگری ارجح میدانند. یکی از دلایل ایجاد چالش ها، همین امر می باشد.
[teleShare]
راهکارهای کارآفرینی برای دانشجویان معماری و شهرسازی
آیا دانشجویان معماری از مهارت کارآفرینی خود آگاهی دارند؟ فکر نمی کنم!
دانشجوهای معماری نژاد نادری هستند! افراد خلاق کاملی که به اندازه کافی جاه طلب هستند که کار دائمی شبانه را یک امر نرمال بدانند. اما اکثرا ارزش مالی مهارت های خود را نادیده می گیرند. و از فقدان چشم انداز های شغلی و کارهای مرتبط با معماری شکایت می کنند.
لطفا لیست راهکارهایی را که از طریق آن یک دانشجوی معماری می تواند به کارآفرینی بپردازد بخوانید:
این کتابچه راه های جدیدی را به شما معرفی خواهد کرد!
[teleShare]
بازاریابی حرفه ای ویژه معماران
بازاریابی حرفه ای ویژه معماران و شهرساز ها مکانیزم جذب پول و کارفرما ویژه معماران بازاریابی حرفه ای ویژه معماران […]
چگونه کارفرمای پولساز را شناسایی کنیم؟
فرایند جذب کارفرمای پولساز . ویژه معماران در این مطلب می آموزیم که چگونه می توان کارفرمای پولساز را شناسایی […]
برند سازی شخصی برای معماران
در این مطلب مجموعه از قدم های کوچک را معرفی کرده ایم. که می توانید به صورت مرحله به مرحله به کار بندید!
اجرای این مراحل بسیار آسان است.
شما به انجام همه این موارد نیاز ندارید. برخی از این مراحل ممکن است برای شما موثر تر باشید.
برند سازی شخصی در طول یک هفته محقق نخواهد شد و شناخته شدن شما به عنوان یک معمار نیاز به زمان، تعهد و تلاش دارد. در طول این بازه زمانی ، مهمترین مسئله شبکه واقعی افرادی هستند که شمارا می شناسند.
[teleShare]