×

جذب کارفرمای معماری از طریق باز تعریف جایگاه شما

معماری 10 آبان 1397

جذب کارفرمای معماری از طریق باز تعریف جایگاه شما

آیا تاکنون به جذب کارفرمای معماری بیشتر فکر کرده اید؟

واقعیت این است که جذب کارفرمای بیشتر به معنی داشتن پروژه های معماری بیشتر و درآمد بیشتر است.

این مسئله به شما کمک میکند بیزینس معماری بهتری داشته باشید و از آگهی های استخدام معماری بی نیاز شوید !

اما اجازه بدهید با یک مثال شروع کنیم :

 

همه ما شکلات دوست داریم و با اینکه می دانیم به دلیل داشتن ترکیبات قندی برای سلامتی ما زیاد هم مناسب نیست

ولی باز هم نمی توانیم در برابر یک شکلات خوشمزه مقاومت کنیم!

با اینحال برای یک بیزینس که بر پایه فروش شکلات هست ، این مسئله کافی نیست!

بنابراین شرکت های شکلات فروشی دنبال راه حل هایی برای تولید شکلات های جذاب تر بودند تا اینکه چند راهکار را پیدا کردند!

 

 

جذب کارفرمای معماری

جذب کارفرمای معماری

 

یک راهکار آب نبات پزشکی بود!

برای این راهکار حتی یک نام اختصاصی تعریف شده! بخش شیرینی سازی دارویی!

یک نام دیگه که تقریبا زمان استفاده از آن به پایان رسیده ، آب نبات های ارگانیک و بدون قند هست.

اما این راهکارها باعث می شوند در عین حال که از محصول شکلات استفاده می کنید!

اما با استفاده از این استراتژی از این استفاده راضی هم باشید!

یک کمپانی معروف تولید شکلات های ارگانیک در آمریکا ، آب نبات های چوبی با طعم های مختلف میوه ای و آب نبات های گرد را با ظاهری جذاب برای کودکان تولید می کند.

بنابراین در شرایط کنونی علاوه بر برندسازی ، ایجاد حوزه های تخصصی در تعریف برند شما اهمیت دارد!

 

برند سازی چیست؟! در مورد برند سازی چه می دانید ؟

قطعا، مهمترین چیز این است که کار معماری خود را به بهترین شکل انجام دهید!

بسیار مهم است که چگونه خود را به عنوان معمار خوب معرفی کنید. چون بازار کار بسیار رقابنی شده است.

با برند سازی ، می توانید دوستان ، آشنایان و کارفرماهای بالقوه را تحت تاثیر قرار دهید.

اینترنت همچنین قدرت شما را در دنیای مجازی افزایش می دهد. این مسئله آینده کاری شما را با خطر کمتری مواجه می کند.

 

البته بسیاری از افراد در برابر هر نوع تغییر و انجام کار جدید جبهه می گیرند.

برای مثال، درباره اهمیت مسائل مالی در معماری در یک گروه تلگرامی سوالی را مطرح کردم. ولی با واکنش تند برخی افراد مواجه شدم.

آنها معتقدند که معماری هنر است جایگاه آن بسیار فراتر از پرداختن به مسائل مالی است. نظر شما چیست؟!

 

تعریف حوزه های تخصصی در برند معماری شما چگونه صورت می گیرد؟

این راهکار چگونه در حرفه معماری مورد استفاده قرار می گیرد؟!

حقیقت این است که هر کارفرما به دنبال یک جنبه لذت بخش و شیرن در انتخاب های خود است.

خود را به جای کارفرمای خود قرار دهید! شاید لازم باشد در تعریف خود برای کارفرما تجدید نظر کنید!

مانند داستان شکلات ، زمانی که درباره ارزشهای خود صحبت می کنید

یا ارزشی که برای پروژه معماری خلق می کنید باید برای کارفرما جذاب باشید.

به نظر شما چه راهکارهایی برای این مسئله وجود دارد؟

در قسمت کامنت بنویسید

شاید این پادکست برای شما جالب باشد :

https://t.me/daneshop/5097

این مطلب را از طریق دکمه های اشتراک با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

 

[teleShare]

یک پاسخ به “جذب کارفرمای معماری از طریق باز تعریف جایگاه شما”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *