چگونه از داستان خود برای پیدا کردن کار دلخواه خود استفاده کنید؟
همه ما می دانیم که مهارت تعریف کردن داستان یا داستان گویی یک بخش اساسی از موفقیت در بیزینس معماری است.
شما باید یک داستان داشته باشید و
بدانید که این داستان را چگونه برای بازار هدف تعریف کنید.
به این ترتیب می توانید کاری را که می خواهید و کارفرمای مطلوب خود را پیدا کنید.
چگونه داستان خود را بگوییم و به چه کسی ؟
و چگونه مهارت داستان گویی به پیدا کردن کار مطلوب ما منجر می شود؟
ساختار بازاریابی در حرفه معماری
بازاریابی کاملا بر مبنای ایجاد روابط است. فروختن محصول یا خدمات در گام آخر قرار دارد .
اما چیزی که در ابتدا و میانه راه قرار دارد بازاریابی است : برند شما و ارتقای برند شما از طریق روایت گویی و با اهداف متفاوت
چه بر روی برندسازی برای دفتر معماری خود کار کنید و چه بر روی بازاریابی، مهمترین قسمت کار شما تعریف درست یک روایت است.
این مسئله باعث می شود تا کارفرما به شما مجددا مراجعه کند و روایت شما را برای سایر افراد تعریف کند.
فرایند داستان گویی
فرایند داستان گویی با ایجاد یک سوال آغاز می شود : چه کاری انجام می دهید و چرا این کار را انجام می دهید؟
پس از آن ، باید کارفرمای ایده آل خود و نیازهای او را پیدا کنید.
در مرحله بعد ، یک نقطه اشتراک بین نیاز کارفرما و کاری که شما انجام می دهید پیدا کنید.
وقتی یک داستان تعریف می کنید ، همواره باید به زبان کارفرما فکر کنید و به زبان کارفرما صحبت کنید.
چگونه از مهارت داستان گویی برای پیدا کردن و حفظ کارفرما استفاده کنید
برای اینکه در هر بازار کاری ، بیشترین تعداد کار را دریافت کنید ،
مهم است که مخاطب خاص خود را بشناسید و او را درک کنید.
وقتی مخاطب خود را می شناسید و نیازهای او را می دانید ، می توانید داستانی را ایجاد کنید که در ارتباط با سوالات او و هدف او می باشد.
ممکن است کارفرما هدف خاصی در ذهن دارد اما برای رسیدن به این هدف مشکل دارد ، شما می تواند به او در رسیدن به هدف خاص خود کمک کنید.
شروع به نوشتن به روایت شخصی خود کنید و سپس به دنبال راه هایی برای به اشتراک گذاشتن آن با افراد مناسب باشید.
می توانید این مطلب را با دوستان خود در تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.
[teleShare]
ای کاش بیشتر توضح میدادید
عالی بودشممنونم