×

درآمد معماران در شرایط بحران اقتصادی !

بیزینس معماری 31 مرداد 1397

درآمد معماران در شرایط بحران اقتصادی !

داشتن یک بیزینس معماری خوب با سود کافی و افزایش درآمد معماران یکی از مهمترین هدف های ماست.

چه فارغ التحصیل رشته معماری باشید و چه سایر رشته های مرتبط با ساختمان ، تمایل دارید که سود کافی از حوزه ساخت و ساز به دست بیاورید.

و تا زمانی که حرفه شما سود دهی کافی نداشته باشد، نمی توانید هنر خود را به نمایش بگذارید.

 

یکی از مسائلی که این روزها ذهن همه را به خود مشغول کرده است،

حفظ بیزینس معماری موفق یا ایجاد یک جریان درآمدی در زمینه معماری و ساختمان، در این شرایط اقتصادی بحرانی است.

یک راهکار مهم و ناگزیر ، درس گرفتن از شرایط سایر بیزینس ها در شرایط مشابه است!

 

افزایش درآمد معماران در بحران اقتصادی

افزایش درآمد معماران در بحران اقتصادی

 

به نظر شما :

چه نوع بیزینس هایی در شرایط بحرانی موفق هستند؟

تجربه های مشابه نشان داده است،

بیزینس ها و استارت آپ هایی که به جمع آوری بیشتر پول و صرفه جویی آن برای مردم منجر شده است در شرایط اقتصادی بحرانی موفق بوده اند.

به عنوان مثال اسنپ تاکسی ، با توجه به شرایط موجود محدوده فعالیت خود را در این روزها به بیشتر شهرهای کوچک توسعه داده است!

یا وبسایت دیجی کالا که تمرکز خود را از کالاهای وارداتی بر کالاهای مصرفی و خوراکی قرار داد!

 

در شرایط بحرانی که بیشتر بیزینس ها در حالت توقف قرار دارند ، هوشمندی شما باعث می شود از سایرین به سرعت سبقت بگیرید!

 

یکی از راهکارهای موثر در زمینه معماری نیز ، کمک کردن به مردم برای کمتر هزینه کردن است! با چه تکنیک هایی می توان درآمد معماران را افزایش داد!؟

در واقع این شما هستید که باید راهکار مناسب خود را بیابید اما :

وبسایت های فریلنسری یکی از راهکارهایی است که می تواند به افراد کمک کند تا با هزینه کمی ایده های مناسب در زمینه طراحی بیابند!

اگر درباره وبسایت های فریلنسر در زمینه معماری اطلاعات کمی دارید این مقاله را مطالعه کنید !

 

در شرایط بحرانی می توان درآمد معماران را افزایش داد ؟

فکر می کنید در شرایط بحرانی چه نوع کسب و کارهایی در حوزه معماری موفق خواهند بود ؟

کسب و کار ها و وبسایت هایی که به افرادی که در حوزه ساخت و ساز هستند

یا کارفرماهای معمولی کمک می کند تا به مقایسه هزینه ها و قیمت های متریال ها بپردازند. ( و از این طریق در هزینه های آنها صرفه جویی انجام دهند )

دفترهای معماری ، استارت آپ ها و شرکت هایی که با ایده های خود به افراد کمک می کنند با کمترین هزینه دکوراسیون محیط خود را تغییر دهند.

 

و فراموش نکنید که مهمترین کاری که می توانید در شرایط بحرانی اقتصادی به عنوان یک معمار فرا بگیرید بازاریابی معماری است.

در این شرایط باید بتوانید ایده های جدید را اجرا کنید و با اصول جذب کارفرما بیشتر آشنا شوید.

 

اگر در زمینه بازاریابی معماری اطلاعات کافی کسب کنید می توانید همیشه با ایده های جدید و مسیر درست ، کارفرمای مورد نظر خود را بیابید.

 

اگر بازاریابی بدانید…

و راهکارهای مناسب برای صرفه جویی در هزینه افراد داشته باشید …

و اگر بتوانید در شرایط بحرانی اقتصادی – که رقبای شما را متوقف کرده است – از سایرین سبقت بگیرید…

شرایط شما را شکست نخواهد داد.

 

کانسپت پولساز ، استراتژی تحول بیزینس معماری

 

نظر شما چیست؟ در قسمت کامنت بنویسید.

می توانید این مطلب را با دوستان معمار خود به اشتراک بگذارید.

[teleShare]

 

 

 

38 پاسخ به “درآمد معماران در شرایط بحران اقتصادی !”

  1. مطالبتون واقعا برای بنده گیرا و جذاب بود

  2. متشکرم از وبسایت عالیتون

  3. خیلی سخته این شرایط نمیشه توصیف کرد

  4. xprinter3d گفت:

    سایت خیلی خوبی دارید

  5. مثل الان که در شرایط بحران اقتصادی هستیم

  6. ال اس اف گفت:

    توی این شرایط فکرنکنم کسی بتونه از بحران اقتصادی سالم بیرون بیاد …

  7. الان که از بحران عبور کردیم داریم میرسیم به فاجعه

  8. به نظر من این تحریما باعث پیشرفت میشه

  9. ملیکا گفت:

    سلام و خسته نباشید به شما برای تولید چنین محتوا زیبا و مفیدی لطفا توضیحات بیشتری بدید تا آگاهی ما هم افزایش پیدا کنه بازم مرسی از شما

  10. المیرا گفت:

    خیلی قشنگ توضیح داده بودید امیدوارم همیشه موفق باشید و ما از نوشته های شما استفاده کنیم
    مررررسسی از شما

  11. ساناز گفت:

    سلام چندتا سوال داشتم اگر امکانش هست بفرمایید از چه روش هایی می تونم نلفنی با شما صحبت کنم؟ ممنون

  12. سحر گفت:

    واقعا خوب بود ممنون از تیم خوبتون

  13. سپاس از مطالب آموزنده و مفیدتون

  14. سلام ممنون بابت مطلب مفیدتون

  15. آگهی سایتتون رو رایگان درج کنید

  16. لطفا شما هم از سایت من “آگهی قرمز” دیدن نمایید.

  17. سلام سایت خوبی دارید ، من به تازگی با سایت شما آشنا شدم و از مطالبتون بهره میبرم.

  18. سلام سایت خوبی دارید ، من به تازگی با سایت شما آشنا شدم و از مطالبتون بهره میبرم.

  19. درج آگهی رایگان – آگهی قرمز

  20. سلام سایت خوبی دارید ، من به تازگی با سایت شما آشنا شدم و از مطالبتون بهره میبرم.

  21. سلام مطلب خیلی خوبی بود … بیشتر از این مطلبا بزارید . من از اون طرفداری قدیمتونم ….مرسی واقعا به نویسنده تون …

  22. سلام سایت خوبی دارید ، من به تازگی با سایت شما آشنا شدم و از مطالبتون بهره میبرم.

  23. سلام سایت خوبی دارین ، تمایل داشتین از پیج تبلیغاتی ایزوگام محمدپور ، نماینده فروش ایزوگام شرق مشهد و نقره ای شرق مشهد، نیز دیدن نمایید.

  24. سلام سایت خوبی دارین ، تمایل داشتین از پیج تبلیغاتی ایزوگام محمدپور،نماینده فروش ایزوگام شرق مشهد دیدن نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *