اهرم های سود آور در دفتر معماری شما
اهرم های سودآور در دفتر معماری شما چیست؟
اهرم چیزی است که کتابهای علوم تجربی به خاطر دارید … با استفاده از یک اهرم – یا دیلم – می توان با وارد کردن یک نیروی کم جسم بزرگی را جابجا کرد…
این ایده در بیزینس چه کاربردی دارد؟
اینکه کار کوچکی انجام دهید ولی نتیجه بزرگی به دست بیاورید می تواند بسیار جذاب باشد.
مانند ویلیام ویر ، او یک معمار است که تغییرات کوچکی را در پروپوزال پیشنهادی خود ایجاد کرد و دستمزد خود را سه برابر کرد.
یا معمار دیگری که استراتژی های ساده ای را به کار گرفت و اکنون با کارفرماهای بهتری سر و کار دارد.
نام این ترفندهای بیزینسی کوچک را می توانیم “اهرم های سود آور” بگذاریم.
چون با حداقل تلاش نتیجه های بزرگ در پی دارد.

اهرم های سودآور در دفتر معماری شما
یک اهرم سود آور به معنای یک تاکتیک است که می توانید در دفتر معماری خود به کار بگیرید و سود خود را هر ماه از ماه قبل بیشتر کنید.
در طول پژوهش های سالانه دانشاپ ، بسیاری از اهرم های سود آور برای دفترهای معماری معرفی شده است.
در ادامه قصد داریم این تاکتیک ها را با شما به اشتراک بگذاریم.
این اهرم ها حتی برای افراد خجالتی هم موثر است. افرادی که ذاتا استعداد بیزینسی خاصی ندارند
و یا لزوما مدارک مدیریتی از دانشگاه های معتبر ندارند! هیچکدام از این پیش نیاز ها لازم نیست.
چیزی که اهمیت دارد :
- شناختن این اهرم ها
- و حرکت دادن این اهرم هاست.
به کار گرفتن این اهرم ها باعث می شود که جریان پول به سمت دفتر معماری شما ایجاد شود و این مسئله باعث می شود که شما بتوانید :
- افراد مناسبی را استخدام کنید تا وقت بیشتری داشته باشید
- به این افراد انگیزه بدهید که بهترین کارمندان برای شما باشند
- سود دهی بیزینس خود و در نتیجه فروش خود را افزایش دید
- صندلی مدیریتی را که مدتها در فکر خریدش بودید بخرید!
- پس انداز بیشتری برای بازنشستگی خود داشته باشید
- برای بازنشستگی پدر و مادر خود پولی پرداخت کنید
- از اینکه در رشته معماری تحصیل کرده اید خوشحال باشید و نگرانی کمتری برای پرداخت صورت حساب ها داشته باشید.
بنابراین نگاهی به این مطلب بیاندازید
در روزهای آینده اهرم های بیزینس معماری را با شما به اشتراک می گذاریم…
همه این اهرم ها موقعیت شما را به عنوان یک معمار بهبود می بخشد.
این اهرم سود آور ، به محض استفاده درآمد دفتر معماری شما را ده درصد یا بیشتر افزایش خواهد داد!
اهرم سودآور #یک در دفتر های معماری
معمولا استراتژی هایی که در زمینه بیزینس و بویژه بیزینس معماری معرفی می شود
نتیجه سریعی در پی ندارد. یعنی استراتژی هایی است که نیاز به زمان و پیگیری مداوم در دفتر معماری شما دارد.
اما استراتژی هایی وجود دارد که به محض به کار گیری تاثیر آن را خواهید دید. خیلی خوب است. نه؟
وقتی سود شما افزایش پیدا کند می توانید :
- سرمایه گذاری های بهتر و بازاریابی بهتری داشته باشید و بنابراین پروژه های بهتری را جذب کنید
- تعطیلات جذابی را سپری کنید
- یک ماشین جدید خریداری کنید
- و حتی پروژه های خود را با اشتیاق بیشتری دنبال کنید.
با وجود این ، بدون سود مناسب نتیجه ای که میگیرید معکوس شرایط بالا خواهد بود!
- بیزینس دفتر معماری شما تا حد بسیار زیادی متاثر از شرایط اقتصادی جامعه خواهد شد
- نخواهید توانست بهترین استعدادها ، ابزارها و تکنیک های بازاریابی را مورد استفاده قرار دهید
- هزینه های برنامه ریزی نشده باعث ایجاد استرس و نگرانی برای شما خواهد شد
- و نمی توانید برای توسعه دفتر خود هزینه کنید
به همین دلیل است که استفاده از “اهرم سود آور ” برای دفترمعماری شما مهم خواهد بود.
استفاده از اهرم سود آور از سایر ابزارها بسیار ساده تر است ،
اما برای بسیاری از افراد ترسناک تر است! ساده است چون تنها چیزی که لازم است تغییر چند عدد روی یک تکه کاغذ است.
و برای بعضی از افراد ترسناک است چون نیاز به تغییر ذهنیت شما دارد.
و در نهایت با یک تغییر کوچک شما حاشیه اطمینان بیشتری در پروژه های مختلف خواهید داشت.
اهرم سودآور اول چیست؟!
افزایش دستمزد!
اهرم سودآور اول افزایش دستمزد شماست چون سریع ترین روش برای افزایش سود بیزینس شماست.
آیا پیش آمده که در لبه یک صخره بایستید و فکر کنید اگر پایین بپرید چه اتفاقی می افتد؟
مگر اینکه قصد خودکشی داشته باشید وگرنه نمی توانید اینکار را انجام دهید.
در واقع افرادی که ورزشهایی مثل پاراگلایدر نیز انجام می دهند
می گویند که بار اول پریدن و جدا شدن از صخره به تنهایی بسیار مشکل و نزدیک به غیر ممکن است.
در حالیکه ذهن به آنها می گوید که همه چیز ردیف است! همه این ورزش را انجام می دهند.
من به یک چتر متصل هستم … اما ناخودآگاه آنها نظر متفاوتی دارد. ناخودآگاه ما به ما می گوید که بین ما و زمین 3600 متر فاصله است.
و هیچ راه نجاتی برای فردی که از این ارتفاع سقوط کند وجود ندارد.
ناخودآگاه شما یکی از قوی ترین نیروهایی است که شما را تشویق به انجام کاری می کند و یا از انجام آن جلوگیری می کند.
اما ارتباط بین پرواز از یک صخره و افزایش دستمزد شما چیست؟
مغز شما برای شما هزار دلیل می تراشد تا به شما ثابت کند که این کار اشتباهی است.
- آیا کارفرماها کماکان به من مراجعه می کنند؟
- آیا سایر همکاران و مردم شهر من را مسخره می کنند؟
- آیا کارفرماها به دفترهای معماری ارزانتر مراجعه می کنند؟
فکر می کنم به مهمترین نکته در زمینه افزایش دستمزد اشاره کردیم. افزایش دستمزد ارتباط مستقیمی با روانشناسی ما دارد.
بالا بردن دستمزد ممکن است باعث کاهش نسبی کارفرماهایی شود که قصد ندارند دستمزد مناسبی به شما پرداخت کنند.
اما باعث می شود شما بر روی تعدادی از کارفرماها تمرکز کنید که هزینه خدمات شما را به طور کامل و با کمال میل پرداخت می کنند.
بنابراین شما باید بر ترسهای خود غلبه کنید و کارفرماهایی را که نمی خواهند دستمزد زحمات شمارا بپردازند کنار بگذارید.
بنابراین دستمزد خود را در دفتر معماری خود افزایش دهید. چقدر؟ کاملا بستگی به شما دارد.
در ابتدا با جدالهای درونی ذهن خود مواجه خواهید شد.
دقت کنید.. شما خدمات خود را گرانتر کرده اید .. اما ارزش آن را دارد.
در پروژه بعدی این کار را انجام دهید و ببینید که چطور پیش می رود…
نظرات خود را با ما در میان بگذارید
لطفا این مطلب را با دوستان معمار خود به اشتراک بگذارید
[teleShare]
اگر به مطالعات بیزینس معماری علاقه مند هستید ، این محصول برای شما مفید خواهد بود :
کانسپت پولساز ، تحول بیزینس معماری
با سلام و تشکر از مطلب مفیدی که منتشر کردید.
به نظر میرسه برای اینکه در این نسخه تجویز شده بتونیم حرکت کنیم و دوام بیاریم باید در شرایط مالی مناسبی باشیم که قادر باشیم جایگاه خودمون رو بدست بیاریم .درسته؟
البته جذب کارفرمای مناسب میتونه این مدت زمان رو کاهش بده،همینطور بازاریابی موفق.
هرچقدر نیاز مالی فرد کمتر باشه مسلما می تونه راحت تر پروژه های مناسب و کارفرمای مناسب رو انتخاب کنه
عکس جالبی بود