چگونه اثر معماری خود را در ژورنال معماری منتشر کنیم؟!
ارزوی هر معمار انتشار طرح هایش در ژورنال معماری است.
برای برخی از افراد این اتفاق بعد از سالها تمرین معماری و کار سخت و تمرکز اتفاق می افتد.
برای دیگران ، این یک تکنیک بازاریابی است.
یک پروژه چاپ شده به این معناست که طرح های ما تا حدی ارزشمند است که توجه کارفرما را جلب کند.
فرایند انتشار طرح های معماری یکی از رازهایی است که معماران با بلوغ در رشته خود آن را کشف خواهند کرد.
این پازل به صورت مرحله به مرحله کامل خواهد شد. تا تصویر کلی حاصل شود. انتشار دهندگان مکانیزمی را که به کار می برند منتشر نمی کنند.
بنابراین هیچ راهنمایی برای نحوه انجام این فرایند وجود ندارد. این فرایند پیچیده ای نیست.
ده قانون کلی وجود دارد . انجام آنها منجر به انتشار پروژه شما در مجلات و کتاب های معماری خواهد شد.
همه این قوانین را به کار ببرید . در نهایت پروژه های خود را در مجلات خواهید دید.

چگونه اثر معماری خود را در ژورنال معماری منتشر کنیم؟!
ده قانون برای انتشار پروژه های خود در کتاب ها و ژورنال معماری
1. طراحی جذاب جزئیات و فضاها
هر پروژه ای قابلیت انتشار در مجلات را دارد. و این مسئله همیشه مرتبط با بودجه پروژه نیست.
اجازه ندهید بودجه کم مانع از انتشار پروژه شما شود.
هر جزئیاتی مانند نحوه استفاده از آب برای آبیاری گیاهان می تواند جذاب باشد.
هر پروژه ای می تواند دارای جزئیات و فضاهای جذاب باشد.
ناشران به دنبال راهکارهای خلاقانه و جذاب هستند. شما تنها به چندین عکس برای مشهور شدن نیاز دارید.
2. عکاسی مهم است
حتی اگر در عکاسی موفق باشید،
نیاز به یک عکاس حرفه ای دارید.
از تمامی پروژه ها عکاسی حرفه ای انجام دهید.
عکس های حرفه ای چیزی است که ناشران به آنها نیاز دارند.
3. با نویسندگان و ناشران ارتباط ایجاد کنید
ما در دنیای شبکه های اجتماعی زندگی می کنیم. همه افراد در دسترس هستند. تصمیم گیرندگان را پیدا کنید و به آنها دسترسی پیدا کنید.
با این افراد صحبت کنید. در پست های آنها نظر بدهید.
توییت های آنها را منتشر کنید. با این افراد وارد بحث شوید.
در یک شبکه اجتماعی روابط زمانی شکل می گیرند که ارتباطات موثری ایجاد شوند.
ممکن است این کار زمانبر باشد، اما با صبر و هدف داشتن ، تصمیم گیرندگان به شما جذب خواهند شد.
4. وبسایت ویژه خود را طراحی کنید
هر معماری نیاز به یک پایگاه برای بیان داستان شخصی خود دارد. بلاگ شخصی خود را ایجاد کنید.
از پادکست ها و کانال های ویدئویی استفاده کنید.
یک گروه از افراد علاقه مند به کارهای شخصی خود ایجاد کنید. وقتی افرادی به کار شما علاقه مند باشند، اشتیاق ناشران برای چاپ آثار شما بیشتر خواهد شد.
سعی کنید نوشته های خود را عمومی تر کنید و ترافیک بیشتری به وبسایت های ناشران بفرستید.
5. به دیگران کمک کنید، مفید باشید و تخصص خود را به دیگران معرفی کنید
با روابطی که ایجاد کرده اید، آماده برای پاسخگویی به دیگران باشید.
ناشران عموما در آماده کردن مطالب خود به دیگران نیاز دارند، اگر پاسخگو باشید قطعا به شما مراجعه خواهند کرد.
6. داستان خوبی از خود تعریف کنید
هر پروژه داستان ویژه خود را دارد. ناشران حرفه ای همواره به دنبال پروژه هایی هستند که داستان ویژه خود را دارند.
هدف پروژه چه بوده است؟ آیا دارای چالش خاصی بوده است؟ آیا پروژه از تکنولوژی های خلاقانه خاص یا شاخصه های فنی ویژه ای استفاده کرده است؟
چه چیزی پروژه شما را از سایر پروژه ها متمایز کرده است؟
روایت خوبی از کار خود داشته باشید و اجازه دهید مردم درباره آن اطلاع پیدا کنند.
7. داستان خود را در شبکه های اجتماعی منتشر کنید
داستان شخصی خود را در فیسبوک ، اینستاگرام، پینترست ، اسنپ چت و هاوز و همچنین در وبسایت شخصی خود منتشر کنید.
دیگر نیازی به انتظار برای دیگران نداریم. تا پروژه های ما را منتشر کنند.
انتشار کارهای خود به صورت مداوم در شبکه های اجتماعی باعث می شود افراد بیشتری کارهای شما را ببینند و متوجه طرح های جدید شما شوند.
8. در مسابقات شرکت کنید
شرکت کردن در مسابقات هرچند باعث برنده شدن شما نشود، باعث دیده شدن طرح شما خواهد شد. بنابراین احتمال اینکه بتوانید طرح خود را منتشر کنید چندین برابر خواهد شد.
در مسابقات معماری شرکت کنید. نتیجه برنده یا بازنده منجر به دیده شدن بیشتر پروژه شما خواهد شد.
9. آگاهانه انتخاب کنید
با دقت از میان ژورنال معماری آنچه را مناسب کار شما است، انتخاب کنید.
اگر کار خود را در اولین نشریه مورد نظر خود منتشر کنید، ممکن است شانس خود برای انتشار آن در سایر ژورنال معماری بهتر را از دست بدهید.
بنابراین قبل از انتشار پروژه خود ، گزینه های انتخابی خود را بهتر بشناسید.
10. وبسایت شما مهم است
زمانیکه یک ناشر به کار شما علاقه مند باشد ، اولین چیزی که بررسی می کند وبسایت شماست.
بنابراین مطمئن شوید که وبسایت شما به خوبی داستان شما را بیان می کند.
عکسهای بزرگ و با کیفیت بالا با طراحی و فرمت مناسب باعث جلب توجه افراد و ناشران خواهد شد.
سوال: آیا شما تاکنون پروژه ای منتشر کرده اید؟
نظرات خود را در قسمت کامنت ها بنویسید.
شاید این مطلب نیز برای شما جالب باشد :
کانسپت پول ساز، پکیج کامل بیزینس معماری
[teleShare]
دیدگاهتان را بنویسید